Pilna grāmatvedības apkalpošana

Uzņēmumu pilna grāmatvedības apkalpošana, izsakot to pāris vārdos nozīmē – jums nav jādomā par sava uzņēmuma grāmatvedību un tās organizēšanu. Viss kas jums ir jādara – savlaicīgi,abpusēji pieņemamā veidā jānodod mums savas darbības attaisnojuma dokumenti (pavadzīmes, maksājumi, čeki u.t.t). Par pārējo parūpēsimies mēs.

Pilna grāmatvedības apkalpošana ietver:

  • Uzņēmuma grāmatvedības politikas izstrādi
  • Pirmdokumetu pārbaudi, sakārtošanu un iegrāmatošanu
  • Nodokļu atskaišu sagatavošanu un iesniegšanu VID
  • Uzņēmuma darbības finanšu analīzi uzņēmuma vadības vajadzībām
  • Operatīvo finanšu pārskatu sagatavošanu līzingiem, bankām u.c.
  • Statistikas atskaišu sagatavošanu un iesniegšanu pēc vajadzības
  • Gada pārskata sagatavošanu un iesniegšanu VID
  • Konsultācijas grāmatvedības un nodokļu jautājumos
  • Protams, vienojoties par sadarbības līgumu, tajā var tikt iekļautas arī citas funkcijas – viss ir iespējams.

Finanšu pārskati tiek sagatavoti balstoties uz Latvijas Republikas un Starptautiskajiem Grāmatvedības standartiem.

Viss pakalpojumu spektrs pieejams latviešu, krievu un angļu valodās.

Dokumentus mūsu birojā varat iesniegt personīgi, vai arī pēc tiem ieradīsies mūsu apmaksāts kurjerpasts.

Pakalpojuma cena – sākot ar EUR 50 mēnesī.

Tālr.: +371 67383604 | Fakss: +371 67383600 | E-pasts: integralsplus@integralsplus.lv